دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 10:01
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد؛

توجه به سیاست‌های کلان هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید به سیاست‌های کلان هیئت‌امنا و هیئت موسس در دانشگاه آزاد اسلامی توجه داشته باشیم چرا که این سیاست‌ها مسیر را برای رسیدن به موفقیت روشن خواهد کرد.
کد خبر : 416067

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری صبح امروز در سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی در سالن استاد حبیبی واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ماه محرم، ظرفیت بزرگی است که باید به بهترین نحو از این ظرفیت استفاده کنیم.


وی با اشاره سیاست‌های کلان ریاست هیئت‌امنا و هیئت موسس در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همه ما باید به سیاست‌های کلان هیئت‌امنا و هیئت موسس در دانشگاه آزاد اسلامی توجه داشته باشیم چرا که این سیاست‌ها مسیر را برای رسیدن به موفقیت روشن خواهد کرد.


وی افزود: تشریح برنامه‌ها و تبیین سیاست‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سال تحصیلی جدید، هدف اصلی برگزاری سومین نشست سالانه معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای ورود به سال تحصیلی جدید باید برنامه‌ها، اولویت‌ها، و اقدامات اساسی در معاونت فرهنگی را بررسی کنیم؛ زیرا در غیر این صورت در انجام صحیح وظایف خود موفق نخواهیم شد.


کلانتری در پایان تاکید کرد: امیدواریم سومین نشست سالانه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به اهداف ارزشمند خود دست پیدا کند و جلسه مفیدی برای معاونان فرهنگی باشد.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته